Friday 3 June 2011

My Self

nama aku daniel amin (bukan nama sebenar), mulai dari hari ini, dalam blog ini aku akan cerita tentang 'PLU' atau dikenali sebagai  'Gay' dan tentang diri aku dengan apa yang aku lalui selama aku hidup sebagai seorang 'PLU'.. aku pun tak tau macam mana aku boleh jadi macam ni, maybe sebab ada satu kes ni kut...hurmmm...yang aku ingat, masa aku kecil, tak ingat umur berapa, cousin aku ni suka sangat main batang aku, dia suka lancap kan, aku pun tak tau apa2 masa tu...hurmm...sunat pun belum, then lama2 bila dia dah main batang aku tu, aku rasa macam nak terkencing, hahah...now baru aku tahu yang rasa nak terkencing tu adalah rasa macam mana air mani nak keluar..hahah..kecil2 lagi mana ada air mani kan...then habis aku kencing, aku duduk balik sebelah dia...tapi aku diam jer..hurmm...yang itu jer aku ingat, maybe start dari situ kut aku jadi cam ni...

then bila aku sekolah rendah, aku suka tidur rumah cousin aku yang lagi satu ni tau..bila aku tidur rumah dia, kalau maksu aku tak ada kat rumah, mesti dia pasang 'CD BLUE' tapi, laki dengan perempuan la..haaa..start masa tu, kalau aku tengok jer video sex tu ngan cousin aku, aku tak suka tengok perempuan punya, aku tengok batang n badan laki jer....masa tu pun aku belum sunat lagi, then habis jer tengok video tu cousin aku dah gersang, then dia ajak aku g tandas, dia suh aku lancap kan tuk dia...aku pun lancap kan jer la..dia 'STRAIGHT'  aku 'GAY' per lagi, aku pun suka la kan...then dia suruh aku kulum dia punya, aku kulum sekali jer, sebab aku tak nak dia syak yang aku ni suka laki, then dia nak fuck aku, aku pun pusing la...tapi tak dapat masuk, sebab sakit gila kut....dia punya batang dah la besar..hurmmm....tu je la citer aku....

No comments:

Post a Comment